Wikia

Carole Hudson is de moeder van Finn Hudson (de Quaterback en leadzanger van de William McKinley High School) Ze was tot voor kort een alleenstaande moeder. Haar man, en de vader van Finn, was een soldaat in de oorlog in Irak en is gestorven in de oorlog. Ze heeft er veel problemen mee om een blijvende relatie met een man te krijgen. Zo heeft ze onder andere met een tuinman gehad, die vaak het gazon groen spoot. Door hem heeft Finn eigenlijk de liefde voor muziek gekregen. Maar deze relatie duurde ook niet lang, want al snel kreeg de tuinman met een veel jongere vrouw, tot teleurstelling voor Carole. Vanaf dat moment besloot Finn dat hij er alles aan zou doen om zijn moeder niet teleur te stellen.

Carole , en Finn, zitten natuurlijk vol verdriet over de dood van haar man. Ze bewaart alles van hem. Foto's, de urn, zijn stoel en overige dingen. Totdat ze op een ouderavond door Kurt Hummel, die dichterbij Finn wilt komen en dus zijn vader aan Finn's moeder wil koppelen, gekoppeld wordt aan Burt Hummel. Ze raken aan de praat, gaan een paar keer uit en krijgen een relatie. Daar komt Finn achter doordat zijn moeder opeens veel vrolijker is, nieuwe kleding en make-up heeft en spullen van zijn vader weg doet.

Daar is Finn erg verdrietig over en wordt dan ook boos op zijn moeder. Maar uiteindelijk legt Finn zich erbij neer en ziet hij in dat Burt eigenlijk de vader is die hij nooit heeft gehad. Ze krijgen een goede band, gaan naar een American Football wedstrijd en Finn laat Burt zelfs op zijn vaders stoel zitten.

Als Finn en Carole bij Burt & Kurt intrekken en Finn een kamer met Kurt moet delen wordt Finn boos. Hij weet dat Kurt een crush op hem heeft en noemt Kurt in een opwelling een homo. Daar wordt Burt boos over en stuurt hem het huis uit.

Uiteindelijk gaat Carole ook trouwen met Burt. Finn zingt op de bruiloft onder andere 'Just the way you are.'

Uiteindelijk, in Seizoen 3 Afleverin 10, verteld Carole aan Finn wat er werkelijk met zijn vader is gebeurd.

Dat doet ze omdat Finn in het leger wil om zijn vader op te volgen.

Het blijkt dat Finn's vader niet gestorven is in een oorlog, maar dat hij 'ontslagen' is omdat hij een drugsprobleem had.

Around Wikia's network

Random Wiki