Wikia

Dit artikel is een Begin. Je kan Glee wiki helpen door deze pagina te bewerken.
Glee305 0161

Sebastian Smythe verschijnt voor het eerst in de aflevering The First Time. Het valt meteen op dat hij gevoelens voor Blaine heeft. Samen met Blaine gaat hij koffie drinken in de Lima Bean. Dan komt Kurt die helemaal niet blij is dat Sebastian met Blaine zit te drinken. Sebastian stelt voor om naar een gaybar te gaan. Blaine wil er niks van weten maar Kurt wel. In de gaybar danst Sebastian met Blaine terwijl Kurt met Karofsky zit te praten, dan komt Kurt erbij en duwt Sebastian weg en gaat met Blaine dansen. Sebastian is ook nog in The First Time te zien tijdens het optreden van West Side Story.

In de aflevering Hold on to sixteen keert Sebastian weer terug. Blaine en Kurt zitten in de Lima Bean als Sebastian erbij komt zitten, Kurt is er niet blij mee. Als Blaine koffie gaat halen hebben Kurt en Sebastian een woordenwisseling Sebastian zegt dat Kurt Blaine niet verdiend, als Blaine terug is gaat Sebastian weg. Met het optreden van New Directions bij Sectionals is Sebastian te zien in het publiek langs de vader van Mike Chang.

Around Wikia's network

Random Wiki